.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران:
تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه ی طراحی المان

شمال نیوز: مهلت ارسال آثاربه مسابقه ی طراحی المان پارک موزه دفاع مقدس مازندران تمدید شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران منصورعلی زارعی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار طراحی المان پارک موزه دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار تا پایان وقت اداری تا روز چهارشنبه 1392/10/25 تمدیدگردیده است.
وی بیان کرد: کلیه طرح ها و نقشه های طرح معماری بدون ذکر نام و مشخصات طراح یا گروه های طراحی حداکثر در سه شیت  70*50 قابل پذیرش می باشد.
زارعی افزود: ایده و تفکر حاکم بر طراحی باید تا حد امکان به وسیله تصاویر و نقشه های لازم و یا ... به طور کامل و شفاف بیان شود.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با تأکید به اینکه مبانی نظری و شرح ایده های طراحی باید در قالب یک متن در فرم برگA4  و به طور جداگانه ارائه شود تصریح کرد: قابلیت اجرایی طرح از نکات  ضروری به شمار آمده و نقشه های جزئیات در شیت های جداگانه ارائه شود.
زارعی گفت:  در طرااحی المان باید جنس مواد و مصالح طرح کاملاً مشخص گردد.
وی با اشاره به اینکه هیات داوران در انتخاب یا عدم انتخاب نفرات اول تا سوم مختار می باشند، اظهار داشت: نفر اول مسابقه می بایست نسبت به تهیه و تکمیل نقشه های اجرایی (فاز دوم) پروژه مطابق نظر کارفرما اقدام نماید.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران  ادامه داد: زمان اعلام نتایج داوری و معرفی هیات داوران متعاقباً در سایتdefamoze.blogfa.com درج خواهد گردید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.